Woensdag 18 feb. deden de zenderstad speles wederom goede zaken. Laura wist in in een klassiek achtige partij Jelmer Martens  plat te spelen. Met 6 punten uit 4 wedstrijden staat laura achter Andrew Tjon A Ong. op de 2e plek. partij. Over 2 weken mag Laura de degens kruisen tegen Harry de Waard

Kumar won door een niet al te moeilijk damzetje tegen Arie Roos en wist hiermee de koppositie te verkrijgen!! partij. Over 2 weken mag Kumar zich bewijzen tegen  Cor van Setten.

Ook Nico wist zich bovenin te nestelen door te winnen van Ben van der Linden, Ben die een voorpost innam vergat dat je die wel moet kunnen blijven verdedigen, na de voorpost eenmaal verovert te hebben was de rechtervleugel dusdanig uitgedund dat de 2 punten makkelijk binnen waren te halen. partij. Mijn volgende prooi over 2 weken is Arie Koster.