Wijziging open dam-instuif damclub Zenderstad in de Kloostertuin in IJsselstein
De open dam-instuif in de Kloostertuin van 16 mei gaat niet door voor onze senioren, belangstellenden en de jeugd. Met de huidige Corona-regels in het nog te vroeg voor deze instuif. We hebben wel twee nieuwe data gepland en wel: 18 juli (dit is de derde zondag van juli) en 15 augustus (dit is de derde zondag van september). In de Kloostertuin  zijn vorig jaar 3 mooie dam/schaaktafels neergezet. Op 18 juli en 15 augustus van 14:00 - 16:00 is dan iedereen welkom. Voor jong en oud, beginner of gevorderde, lid of niet. We zorgen voor extra tafels en borden zodat iedereen aan bo(r)d komt. Uiteraard: mits de Coronaregels en het weer het toelaten.

Open dam-instuif in de Kloostertuin, 18 april geannuleerd, hopelijk gaat 16 mei wel door

Drie weken geleden melden we dat we op zondag 18 april en op zondag 16 mei, als de Corona-regels het zouden toestaan, buiten wilden gaan dammen in de Kloosterspeeltuin. Helaas staan de Coronaregels onze dam-instuif op korte termijn nog niet toe. Daarom hebben we de dam-instuif van zondag 18 april geannuleerd. We hopen dat de regels rond half mei zo versoepeld zijn dat de dam-instuif van zondagmiddag 16 mei wel verantwoord kan doorgaan. Dan is bij de 3 mooie dam/schaaktafels van 14:00 - 16:00 is iedereen welkom (adres: Kloostertuin, Anna van Burenpad 1 te IJsselstein). Voor jong en oud, beginner of gevorderde, lid of niet. We zorgen voor extra tafels en borden zodat iedereen aan bo(r)d komt. Uiteraard ook weer mits de Coronaregels en het weer het toelaten, je hoort hier nog meer over of kan ook kijken op onze website www.damclubzenderstad.nl voor de laatste informatie.

Dammen in de Kloosterspeeltuin.

Op zondag 18 april en op zondag 16 mei willen we gaan dammen in de Kloosterspeeltuin.
Daar zijn immers vorig jaar 3 mooie dam/schaaktafels neergezet, zie het nieuwsbericht elders op deze site.
Van 14:00 - 16:00 is iedereen welkom. Voor jong en oud, beginner of gevorderde, lid of niet.

We zorgen voor extra tafels en borden zodat iedereen aan bo(r)d komt.
Uiteraard: mits de Coronaregels en het weer het toelaten.
Zie ook www.speeltuinkloosterplantsoen.nl.