Drie op een rij !!

Voor de derde keer op rij greep Zenderstad de overwinningm dit gebeurde in een spannende middag zaterdag in IJsselstein.

Zenderstad ontving de gasten uit het verre Limburg (Maastricht) die op papier en in de praktijk gelijkwaardig zijn.

Het begon voorspoedig Voor Zenderstad doordat Henny Pikker al vroeg in de partij een combinatie uithaalde.

Heny haalde uit middels 37-31 en na het slaan 42-37, dit leverde uiteindelijk 2 schijven op.

Al even verrassend maar verdiend was de overwinning die Rene Nurmohamed behaalde.

Dit sterkte het geloof in een goed eind resultaat.

Zenderstad liet Limburg niet dichter bijkomen dan 2 punten tussen beide.

Van 4 – 0 werd het door het open laten staan van een dam door Arie Koster 4 – 2

Een zeer goede remise van Kumar Bihari tegen de topper van Limburg en een verdiende overwinning van Patrick v.d.Tol  werd de marche weer 4.

Ook jeugd speler Roald Scheper hield het hoofd koel en kon een moeizame maar verdiende remise binnen slepen.

Weer kwam Limburg terug door een nederlaag van Gerard Bakker die niet opgewassen bleek tegen de import Utrechter Dre Verheggen.

Lange tijd zag het er naar uit dat Hans Verhoeven het niet zou bolwerken maar met kunst en vliegwerk maar ook een portie kennis haalde hij een zeer benauwde remise binnen.

Voor de 2e keer haalde Rob de Meij (op papier) de overwinning voor Zenderstad binnen door in een dunne stand naar een 4 om 2 eindspel toe te werken.

Het laatste punt  werd op bord 1 behaald door Jacco Scheper die het net niet voor elkaar kreeg om de dammiddag winnend af te sluiten.

Na 3 wedstrijden boven maar de toppers van de 2e klasse D staan ons al op te wachten.

Zodat we dan echt weten hoe het ervoor zal gaan staan. (Het spelletje heet trouwens 4 op een rij (hint))