Zenderstad behaald verdiende 14 – 6 overwinning in het zuiden van Limburg.

De verre reis naar Limburg heeft een ruime overwinning opgeleverd die pas ver in het 5e uur beslist werd. Een verdiende overwinning maar de uitslag is eigenlijk te groot door de sterke tegenstand die is geboden.

Het begon goed voor Zenderstad doordat Henny Pikker een winnende combinatie uithaalde.

Deze werd te niet gedaan door de nederlaag van Rene Nurmohamed die er een leuke partij van had gemaakt maar een combinatie over het hoofd zag.

Bert Habets en Kumar Bihari strafte beide een foutje van hun tegenstanders genadeloos af.

Theo v. Londen werd zwaar onderdruk gezet wat resulteerde in schijf verlies ondanks dit kon Theo het net voorkomen dat hij in een verliezend dammen eindspel terecht zou komen.

uitslagen